marți, 9 ianuarie 2018

STIMATE SI STIMATI MEMBRII DE SINDICAT AI
FILALEI 1 SCMD CONSTANȚA

            Am incheiat anul 2017 cu realizari, cu implinirea unor asteptari, cu foarte multe activitati la care multi dintre dumneavoastra ati participat fara a ”rata” nici una dintre ele, cu consilere juridica si pregatirea dosarelor pentru instante, cu discutii pe orice tema ati dorit dumneavoastra si cu bucuria de a ne revedea de fiecare data cu placere.
            Va multumesc acum, la implinirea a 3 ani ( 15. Ianuarie. 2015 ) de cand m-ati investit prin votul dumneavoastra pentru a va reprezenta in fruntea filialei.
            Va multumesc pentru increderea pe care mi-o acordati de fiecare data, cand vorbesc cu fiecare dintre dumneavoastra, ceea ce ma intareste si ma  motiveaza sa va reprezint  pe fiecare dintre dumneavoastra si pe toti laolalta,  cu onoare si mare responsabilitate, atat in discutiile pe care inevitabil trebuie sa le am cu decidentii momentului, dar si cu opozitia momentului;  in organismele de conducere centrale ale SCMD, unde tot dumneavoastra m-ati propulsat in Comitetul Director al SCMD, ca Vicepresedinte Responsabil zona de SE. 
            Va multumesc celor care ati avut incredere in mine si care in afara problemelor specifice pe care le facem zi de zi, mi-ati cerut ajutorul in probleme care v-au depasit posibilitatile si puterea de a le rezolva. Am fost onorat sa va fiu partener, prieten al dumneavoastra si sa incerc sa va ajut pe plan local, sau prin conducerea centrala de la Bucuresti, la nivel national. Pentru unii am reusit, pentru altii partial, pentru altii deloc, iar…din pacate pentru altii prea tarziu, pentru a-I mai putea mentine in viata.
            Va multumesc pentru ca IMPREUNA, in anul care a trecut, am invatat ca Filiala 1 SCMD Constanta nu inseamna numai mitinguri la Bucuresti.
Va multumesc celor 50  carora sanatatea v-a permis o astfel de deplasare, care intotdeauna ati raspuns la apelul meu si ati inteles ca miting la Bucuresti  fara filala 1 Constanta si iata din noiembrie 2017 si filiala 2 Mangalia NU SE POATE.  Multumesc si urmaselor de rezervisti care din putinul lor au avut de fiecare data grija sa imi dea un banut …”pentru baieti, sa aveti sa le dati o cafea din partea mea pe drum”
Filiala noastra nu inseamna numai actiuni in justitie, care pot sau nu sa ne aduca castig de cauza, dar macar facem opozitie abuzului si asta este important.
 Dragii mei ! In anul care s-a incheiat membrii Filialei 1 SCMD Constanta, atat eu ca presedinte, cat si IMPREUNA, am INVATAT viata de organizatie, in care nu suntem indiferenti la abuzurile guvernantilor, dar nici la necazurile colegilor nostri, nici la faptul ca incerc sa va angrenez si la altfel de activitati total nespecifice sindicatului.
IMPREUNA aratam cui trebuie, ca nu suntem cu totii naivi, nu suntem inculti si IMPORTANT, NU PUTEM FI MANIPULATI.
            V-am atasat fotografii de la prima zi de activitate din anul 2018, de la sediul filialei noastre. Nu este nici o regie.  Cei care treceti mai des pe la noi stiti ca de regula, in ziua de program mai stati si pe holuri pana intrati sa va spuneti pasul si nemultumirea. Speram ca la noi, la mine, sa gasi solutii sau rezolvare. Puteti  apela cu diverse probleme, sau pur si simplu sa veniti sa ne dati un buna ziua.
            Va asigur ca pentru mine, fiecare dintre dumneavoastra sunteti important cu orice problema in care  ma veti angrena sau implica. Totodata asigur intreg grupul, pe toti membrii ca atat cat ma duce mintea si puterile am sa va reprezint cu aceeasi mare onoare si responsabiltatile, peste tot pe unde trebuie sa va reprezint.
              Lucrez la programul de activitati pentru anul 2018 si va rog ca in cazul in care aveti propuneri de activitati, care considerati ca se pot face, sa nu va sfiiti in a ma contacta pe orice cale, pana pe 30.ian.2018, pentru a-l definitiva si a vi-l aduce la cunostinta la Adunarea Generala, care probabil va avea loc in perioada 15.febr.- 15. Martie.
Fara dumneavoastra dragii mei, biroul ar fi GOL( ultima fotografie), iar eu ca si dumneavoastra am fi niste pensionari anononimi in MAREA MUTA  A PENSIONARILOR din Romania.
   
La inceput de an, am un mesaj si pentru membrii altor asociații sau ONGuri ale rezervistilor         ( sau rezervist simplu ”neinregimentat” in nici o astfel de structura), care din intamplare citesc acest articol.
Stimate reservist, daca nu ai inteles dupa BASESCU – BOC, ca noi suntem cei care ”ducem bugetul tarii in cap”, pentru ca avem ”pensii nesimtite” trebuie sa intelegi ca noi rezerva sistemului national de aparare, indiferent de guvernare, SUNTEM TINTE ale atacurilor calomnioase la demnitatea si onarea noastra de militari. Daca esti militar adevarat, daca ai facut ceva la viata ta in armata si nu ai impins vreo trei hârtii pe luna intr-un birou imbacsit, daca vrei ca tara asta sa mai aiba vreun viitor, te asteptam oricand in randurile noastre.
            Este simplu si facil sa chibitezi din exterior, dar Stimate Camarad, intra in teren si JOACA si atunci viata ta va avea alt sens, alta greutate.  In fata copiilor si nepotilor, vei putea povesti cu onoare si responsabilitate lucrurile bine facute, pana la capat.
 Sa poti spune ca TI-AI RESPECTAT JURAMNATUL DE CREDINTA FATA DE ACEASTA TARA…..PANA LA CAPAT.

Cu respect,
Vicepresedinte Responsabil Zona SE in CD al SCMD
Presedintele Filialei 1 SCMD Constanta
Cdor.rz. Ilie Truta