vineri, 9 aprilie 2010

Un comentariu:

  1. bey...explicati-ne mai intai cine sunteti si pe cine reprezentati? am vazut ca,la masa cu sindicalistii e nimeni altul decat col. danulescu.l-am avut sef intr-o perioada nefasta pentru mine.fiind de serviciu la punctul de control,era prin 1993, nu l-am salutat cand a intrat pe poarta si mi-a dat un pumn de mi-a spart arcada dreapta iar ochiul mi s-a umplut de sange...si acum am ramas cu urme adanci...e o jigodie,nu e om. si inca ceva-dupa nici o luna s-a certat cu loctiitorul lui de logistica,pe hol in comandament, si la pocnit si pe acesta de ia spart maxilarul...ofiterul nu a raportat de frica ca danulescu avea nus-ce proptele la divizie...acest ofiter lovit a plecat dupa cateva zile, mutat la unitatea de scafandrii...cine citeste si stie mai multe sa spuna aici cine e acest TOVARAS danulescu,un paranoic,un frustat,un psihopat notoriu etc.// sa ne fereasca Dumnezeu de asemenea conducatori ai sindicatului lui peste.punct!

    RăspundețiȘtergere